TORO rik sjokoladedrik - Innsikt
Forbrukerinnsikt
Rett i Koppen treffer forbrukere ulikt, avhengig av situasjon og format.
Rett i Koppen symboliserer varme og nytelse. På grunn av sin praktiske emballasje er produktet en selvsagt venn å ha med på tur eller på farten, men konsumeres også gjerne hjemme som en «snack» eller for kosens skyld.
Shopperinnsikt
Mange smaksvariantene skaper stor interesse blant forbrukerne!
Snacking og mellommåltider er i vinden. Her har Rett i Koppen høy kjennskap hos forbruker og en unik posisjon som «det varme mellommåltidet».
Rett i Koppen originale sjokoladedrikken er kåret til Norges beste!
Svært impulsdrevne kategorier – kampen står på gulv! Plassering i kundestrøm
tydelig impulsdrevet kategori, der synlighet driver salg.
Toro rik sjokoladedrikk bidrar med høy verdi per solgte enhet inn i en prispresset kategori og kan drive verdi for butikk